ge mig mera sol!!!

Tjo mina vänner!
Har nyss kommit hem från Lund med pappa. Köpte målarfärg. Ska ju somsagt måla om mitt rum nu i helgen. Får väl hoppas att det blir bra!
 
Har insett nu hur jobbigt det blir när man stänger av sin mobil. Stängde av den igår kväll för jag ville vara ifred från alla. Vill det även idag. Men har nyss satt på den och har 13 nya meddelanden. Har inte läst dem än, får väl göra det senare.

Idag har det varit ungefär 20 grader ute och min första dag som jag verkligen kunnat sola på riktigt. Har ju sommarjobbat innan och på helgerna har det mest varit molnigt:/ Imorgon ska det bli molnigt igen men på lördag ska det bli 26 grader:D Dock ska det regna och vara molnigt hela nästa vecka. Varför just när jag slutat jobba?????
Kan bara hoppas på att dem har felfelfel!

Nä nu får jag väl ta och läsa igenom alla sms.
Ni ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0