du var så mycket

Hittade en text på min data som jag hade skrivit till Maddi, Maria och Sally förra året då vi gled ifrån varandra ett bra tag.
Melodin och texten är från sofijahs låt du var så mycket. Men har ändrat texten lite så den skulle passa in till mina töser. Tur att allt har löst sig nu. Man kan ju tacka mitt sommarjobb att jag börjat vara med Maddi igen!:)

Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Ni var det bästa för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter er och jag saknar er än.
Ni var allt för mig tjejer, fan vi gjorde allt ihop.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle vara vi.
Vi var ju gjorda för varann, och ni var mina bästa vänner,
ska man skita i allt? Vet inte riktigt vad jag känner.
Men hur ska det gå när bara ni finns i mitt huvud,
allt jag tänker på är er och det vi gjorde.

Nu lever ni ert liv, och nu lever jag mitt.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt.
Men jag tänker på er varje dag, varje minut.
Jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan er.
Ni var så jävla mycket, Ni är allting för mig.
Ni var dem jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vare er som jag tagit mig hit.
Alla minnen som vi skapade, har ni glömt varenda en?
Jag vill bara ha tillbaks tiden med er igen.




Godnatt alla underbara♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0