God kväll!

Tjo alla!
Känns som jag nu bara uppdaterar på kvällarna. Men känner att jag inte har tid just nu. Sommarjobbar ju från sju till halv fyra. Men ska bättra mig så fort jag jobbat klart, lovar:) Jappjapp idag har jag ju jobbat, efter det följde jag med Maddi till hennes dans. Fast hon dansade aldrig hon skulle bara lämna in pengar och massa skit. Hon ska typ dansa hela sommarlovet och typ hela nästa termin, hon älskar att dana helt enkelt. Om några år har vi kanske en ny dansstjärna i sverige, vem vet?!;)

En sån sjukt jobbig kille skriver till mig 24/7 han bara vad gör du, var e du, kom bebi vill träffa dig blablabla. Han slutar fan aldrig även fast jag lurat han att jag har kille och inte vill träffa han. Svarar oftast inte på hans sms men han bara fortsätter skriva.  Har till och med fått hjälp av en kompis som skrivit från sin mobil till han att hon är min kille och hon bara kan du låta min tjej vara, skriver du till henne en gång till kommer jag döda dig m.m. Ändå slutar han inte. Vad fan ska man göra för att få honom att sluta? Ska man behöva byta nummer pågrund av honom? Blir så jävla lack!

Nä nu får jag sluta dampa, det är trots allt sommarlov. Minns sommaren 2009. Alla lugna sommarkvällar, ivö camping, alla nya vänner man fick, och en sak som inte ska hända igen.. när jag och Maria blev nedslagna på malmö festivalen, haha då var det inte lika kul längre. Fast nu bara skrattar jag åt det! ;D


Bilder från förra sommaren!



Den tiden då jag umgicks med Natta och Hanna. Synd bara att det blev som det blev.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Läs min dagens diss, blir du också irriterad? ;S



Fin blogg btw :)

2010-06-21 @ 22:08:24
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

Hejsan gullet, gå gärna in på min blogg och rösta på mig i det senaste inlägget! Om du typ blir irriterad på denna kommentar så bara skriv FUCK YOU LINA :D och radera detta. Hihih. PUSS OCH TACK!

2010-06-22 @ 09:23:21
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0