hej alla sötnosar:)

Har jobbat idag as usual. Efter det stack jag och pappa ner och käkade på den nya "thai" restaurangen, eller nya och nya, vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Vi snackade länge om allt möjligt från himmel och jord. Haha min pappa är rätt rolig ibland faktiskt, han tror han vet allt känns det som och när jag säger emot så tycker han jag e kaxig, hahaha!! På lördag sticker vi iaf till malmö och köper en ny mobil till mig och sedan drar vi till ikea och köper lite annat skit till mitt rum.

Någon som har lust att köpa min nuvarande mobil?? Maria har redan sagt att hon ger 600 kr för den, någon som ger högre??;) Vill bara lägga till att den hackar i mellan åt. Inte jag som gjort något beror bara på att den modellen e så!


Min nuvarande mobil sony ericsson C905

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken fin header!

2010-06-22 @ 22:36:34
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0