värsta natten

Godmorgon!
Igår kom och Hanna hit vid fem tiden. Vi stack in till malmö och träffade folk. De snälla killarna körde oss hem till Lomma:)
Senare vid ett tiden när Hannas mamma skulle hämta henne ringde hon och sa att hon hade åkt därifrån för nån sån kille hade gått mot henne med en stor träsak i handen. Vi blev fan ass rädda när vi fick höra det så vi väckte min pappa. Han fick gå ut med oss. Hannas mamma stog då vid konsum och hon var också riktigt rädd.
När dem hade åkt satte jag mig vid datan sen bara hörde jag massa ljud utanför mitt fönster. Det lät som vår granne, hon är rätt gammal men det lät som hon grät och ringde till polisen och sa att dem skulle komma snabbt. Blev skit rädd och trodde att det var han killen med den träsaken i handen som hade gjort nåt med henne. Skit länge hörde jag såna pipp ljud från en mobil där nedifrån. Ville egentligen gå ner till henne med våga fan inte:/ Så kunde inte somna på jätte länge för ville veta hur det skulle gå men till slut somnade jag.
Shit asså, undra hur det har gått med hon tanten där nere nu?;o Har fan skuldkänslor att jag inte gick ner till henne:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0