videoklipp

Ni har inte fått se bilder och jag har varit rätt dålig på att uppdatera om dagarna så därför tänker jag nu bjuda på några videoklipp.

 
Förra helgen på en lekplats som ni ser. Maria var på hugget:D

 
Jag och Hanna i Malmö innan vi skulle träffa några killar i onsdags.


I fredags när vi satt i bilen påväg till stadsparken. Dock kom jag bort från dem andra så fick ringa Sally. Hon och hennes bror fick hämta mig vid en busstation sedan stack vi på fest ute i södra sandby.


När jag och Sally var påväg hem från festen i södra sandby.


Igår innan jag och Sally stack på fest i Lomma. Riktigt roligt var det faktiskt. Träffade även Rebecca och Emelie som jag inte träffat på ett halvår typ så det var riktigt skoj att träffa dem igen:)

Såhär på nått ungefär har mina dagar sett ut ^^

Ni får ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0